måndag 9 november 2009

Mitt vita sinne...

Jag har så länge läst alla vackra bloggar allt möjligt här i världen. Nu vill jag också vara med. Har ett hem i vitt. Saker som fångat mig bland 1000tals andra saker. De vill jag visa er.

Jag har även en annan blogg. En blogg med mina tavlor.
Besök den gärna på http://www.vitaemmy.blogspot.com/









En dag fick jag en förfrågan om jag ville ha en omålad byrå och ett vitt bord med stolar och ett tillhörande skåp. Hmm... jahha inga bilder fanns men jag tänkte att vad katten jag tar det. Åhh vad förvånad jag blev. En fantastisk byrå med spegel som jag målade vit. Ett stort bord med 6 stolar. Det är bara att tacka ödmjukast.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar