Min lilla data nisse till man fick under den sista semester veckan lust att testa sina färdigheter i snickeri. När vi var på Öland i somras så pekade jag på ett bord i en butik och sa att ett sånt där bord vill jag ha!
Sagt och gjort. Han sågade och filade i några dagar och TITTA bara vad han kunde.
Jätte jätte glad blev jag och är det än! Nu är det ju bara det att jag vill ha fler, mer massor nya saker som han ska snickra. Stackaren*S*


































