tisdag 10 november 2009

Det snöade idag... mer vitt:-)

Min lilla data nisse till man fick under den sista semester veckan lust att testa sina färdigheter i snickeri. När vi var på Öland i somras så pekade jag på ett bord i en butik och sa att ett sånt där bord vill jag ha!

Sagt och gjort. Han sågade och filade i några dagar och TITTA bara vad han kunde.

Jätte jätte glad blev jag och är det än! Nu är det ju bara det att jag vill ha fler, mer massor nya saker som han ska snickra. Stackaren*S*










4 kommentarer:

  1. Nämen, kära hjärtanes..., vilket underbart bord!!!!
    Är han snickare eller är det bara ett stort intresse han har?
    Vilken fint hem du har och vilka tavlor då, härlig fantasi du har, gillade spetsen på ena ramen.
    Japp..., spets kan man minsann använda till det mesta.
    Ja, jag gillade alla tavlorna jag såg.
    Kul att du hittade till mig, jag tyckte det var minst lika roligt att få "träffa" dig vettu och skönt att jag kunde lätta upp höstdeppen lite....

    Ha en underbar kväll
    Kram Marianne

    SvaraRadera
  2. Jössös.. Har någon skrivit här!
    Har jag inte sett. Urk så otrevligt gjort!
    TACK! För dina fina ord om mitt bord och tavlor. Min kille jobbar med ngt helt annat och just därför är hans bedrift med det här bordet enormt.
    Med en verkstad och mera tid så skulle han kunna göra undervek:-)!!
    Emmy

    SvaraRadera
  3. håller med tidigare tavla. vvad duktiga ni är båd 2. Tak för titten inne hos mig. gjorde mig till följare av din blogg o väntar tåligt på uppdatering :)

    Kram Emmalill

    SvaraRadera
  4. Tack!
    Tyvärr uppdaterar jag denna sida väldigt sällan..
    Lägger all energi på min tavel blogg på vitaemmy.blogspot.com istället.
    Välkommen dit:-)
    Em

    SvaraRadera