tisdag 10 november 2009

Det snöade idag... mer vitt:-)

Min lilla data nisse till man fick under den sista semester veckan lust att testa sina färdigheter i snickeri. När vi var på Öland i somras så pekade jag på ett bord i en butik och sa att ett sånt där bord vill jag ha!

Sagt och gjort. Han sågade och filade i några dagar och TITTA bara vad han kunde.

Jätte jätte glad blev jag och är det än! Nu är det ju bara det att jag vill ha fler, mer massor nya saker som han ska snickra. Stackaren*S*










Tavlor som hittat nya hem.

Tavlor som vill berätta ligger mig varmt om hjärtat. Fler finns att titta på http://vitaemmy.blogspot.com/













måndag 9 november 2009

Mitt vita sinne...

Jag har så länge läst alla vackra bloggar allt möjligt här i världen. Nu vill jag också vara med. Har ett hem i vitt. Saker som fångat mig bland 1000tals andra saker. De vill jag visa er.

Jag har även en annan blogg. En blogg med mina tavlor.
Besök den gärna på http://www.vitaemmy.blogspot.com/









En dag fick jag en förfrågan om jag ville ha en omålad byrå och ett vitt bord med stolar och ett tillhörande skåp. Hmm... jahha inga bilder fanns men jag tänkte att vad katten jag tar det. Åhh vad förvånad jag blev. En fantastisk byrå med spegel som jag målade vit. Ett stort bord med 6 stolar. Det är bara att tacka ödmjukast.